keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Syksyn ekat

sukat ovat sitten valmiit. Pitkähän niistä tietysti tuli, kuten tapoihini kuuluu...Olga-sukat nimeltään. Nämä ovat toiset sukat, jotka tällä mallilla tein. Malli on tosi helppo oppia ja muutenkin ovat joutuisat tehdä; näiden tekemiseen meni pari/kolme iltaa. Puikot nro 5 ja lankana Järbo garn (raggi). 


Nämä sukat piti taas tehdä kesken muiden käsitöiden; tuli vain sellainen tunne, että nyt tahdon tehdä sukat! Ja niin jäi taas muut käsityöt nurkkaan odottamaan aikaa parempaa :/


Toivottavasti seuraavaksi saan tehtyä näitä keskeneräisiä töitä loppuun, enkä ala taas jotain uutta kehittelemään puikoille. En edes viitsi laskea, montako keskeneräistä käsityötä minulla on kesken :D Eräänlainen sairaus tämäkin.



5 kommenttia:

  1. Älä viitsi edes puhua keskeneräisistä... arrghh! Ollin talvipalttoo ollut jo kaksi vuotta kesken!

    VastaaPoista
  2. Olen ihan kade sun villasukkavarastolle. Miks mä en koskaan saa tunnetta, että nyt pitää tehdä sukat?!?! Ja mä niin tarviin lisää polvareita! Nyt mä kyllä tänä syksynä meinaan ryhdistäytyä ja aijon neuloa jouluun mennessä kahdet uudet polvarit. Päätetty on!

    VastaaPoista